Friday, January 07, 2011

یک اشاره: در ریاکاری ِحکومت اسلامی، خدا و شیطان هم لنگ اندخته اند تا چه رسد به صاحب زمان شان!!!!- گیل آوایی

یک اشاره: در ریاکاری ِحکومت اسلامی، خدا و شیطان هم لنگ اندخته اند تا چه رسد به صاحب زمان شان!!!!- گیل آوایی
هفت ژانویه 2011


حتمن در خبرها شنیده اید که سرپرست وزارت امور خارجه ی ولایت وقیح به عراق سفر کرده و پیام ولایت قاتلان را به آیت الله سیستانی، رهبر شیعیان جهان، داده است. و اما از متن پیام چیزی منتشر نشد همانگونه که سفرهای پی در پی خامنه ای به قم و مشهد در خبرها آمده بود.
حکومت اسلامی ایران با ترساندن روحانیت از عواقب سرنگونی حکومت که اگر سرنگون شود نه از تاک نشان ماند و نه تاکنشان! می کوشد از یک سو پشتیبانی روحانیت را برای اسلامی بودن حکومت جلب کند و از سوی دیگر همین ساختار خونینی که دارد به یک وجهه و اعتبار و ثبات درونی شان برساند.
برخورد های معترض و جبهه گرفتن حوزه های نجف و قم ( همان مراکز آخوند پروری که جانیانی همچون خمینی، خامنه ای، یزدی، جنتی، تمساح و....فرزندان خلف آن مراکزند!) راه بر طرحهای مافیای حاکم به پدرخواندگی خامنه ای را دشوار کرده است. آیا همه ی این حوزه ها و چهره هایی مثل ایت الله سیستانی، وجه المعامله این حکومت قرار خواهند گرفت، آینده ی نزدیک نشان خواهد داد، هر چه هست، نجف و قم در مسیر دو طرفه ی مجاب شدن از سوی مافیای حاکم، مورد پیامها و سفرهای پدرخوانده مافیای حکومت اسلامی است.
اما
آن سفرها و این پیام به سیستانی هرچه که بوده باشد و هرچه که هست، چیزی از اصل ماجرا عوض نمی کند. همه این تلاشها برای مرحله ی دیگر سناریوییست که با افتضاحات موسوم به انتخابات ریاست جمهوری در ولایت وقیح طراحی شده و می شود وبه اجرا درامده و می آید.
رویدادها و بحران آفرینی های مصنوعی و حتی رسانه ای حکومت اسلامی در قالب گروگانگیری خبرنگاران خارجی و صدور احکام اعدام و سنگسار و هیاهوهای رسانه ای مربوط به آن، همه و همه در مسیر اجرای طرحهای پشت پرده ایست که نشانه های آن را فقط و فقط می توان از دل چنین رفت و آمدها و پیام دادنها و گروگانگیری ها و برنامه های پر سر و صدای یارانه های نقدی و...... دریافت.
حکومت اسلامی به مثابه ویرانه ای که باید بکلی از پهنه سیاسی/ اجتماعی/فرهنگی ایران پاک شود، در فکر نقش ایوان این ویرانه است. حکومت اسلامی جنایتکار تر از آن است که مافیای حوزه های علمیه با مراجع تقلید و رهبری شیعیان جهان بازتولید یا جنایتهایش لاپوشانی شود.
حکومت اسلامی به سرانجامی رسیده است که همانند موجودیت جنایتبارانه و هولناکش باید خونبار سرنگون شود. حال یا بدست توانای ملت ایران سرنگون خواهد شد و یا در ناگزیری شوربختانه ای از هر نگاه! از سوراخ موش بیرون کشیده خواهد شد. این سرنوشت محتوم حکومت اسلامی است و به خواست و نخواست هیچ طرف این حکومت نحس یا درگیر با آن ربطی نمی یابد و تغییری در چند و چون سرنگونی اش نمی دهد.
این حکومت چنان آلوده و اعتبار و اعتماد باخته است که نه راه پس و نه راه پیش دارد. نه می تواند به دگرگون شدن درونی بپردازد و نه می تواند با قتل و بحران و ماجراجویی تداوم یابد. حکومت اسلامی بمثابه فرورفته در باتلاقی می ماند که هر چه می جنبد، فرو تر می رود.
نه قاتلان حاکم و نه آیت الله ها و مراجع رنگ و وارنگ آن! می توانند نجاتش دهند. هر چه یا هر که به هر شکلی به این حکومت نزدیک شود، حتی به پند و اندرز و متقاعد کردن اینکه چه باشد یا چه بکند، جز آلوده ی جنایتهای این حکومت شدن، دست آورد دیگری نخواهد داشت. امروز خود این حضرات آیت لله ها و مراجع تقلیدشان در ایران هم از مافیای سپاه با پدرخواندگی خامنه ای حساب می برند آنقدر که از همین جنایتکاران در آستین پرورانده هراس دارند از جهنم و گناهان کبیره صغیره شان! نمی هراسند.
این حضرات پدرکشتند و تخم کین کاشتند و پدر کشته را کی بود آشتی!؟

میان ملت ایران و جانیان حکومت اسلامی دریای خون است! آیا می توانند دریای خون را ماست مالی کنند!؟
آینده ی نه چندان دور نشان خواهد داد




1 comment:

fadayemam said...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.