Wednesday, March 09, 2011

اسلام همین است که از آن بخون و خرافه نشسته ایم!- گیل آوایی

زخم کاری اندیشه ها و توﱢهُم های اسلامی بر پیکر ما ایرانیان گویی چنان ماندگار شده است که بجای مرهم بر آنها در هر دوره یا مرحله مبارزات ما ایرانیان برای برپایی جامعه ای انسانی و رهایی از قهقرای فرهنگی و خرافه های خفقان آور دورهای تا مغز استخوان بیگانه با ساخت و بافت اصل و ریشه ی ما ایرانیان، نمک پاش این زخمها بدست بسیارانی از خود ما و بر ما شده و می شود و نیروهایی که باید برای بالندگی و پیروزی بر دشمن هزار رنگ این آب و خاک صرف شود، به پرداختن به چنین اندیشه ها و باورهای اندوهبار می شود و از چاله به چاه کشانده می شود.
نمونه های چنین اندیشگی و نیروها و چهره های باورمند به همین اسلام خونبار آنقدر زیاد و در هر دوره از تاریخ بر گرده ما ایرانیان سواری گرفته و راه ما را به بیراهه کشانده اند که دیگر برای اثبات این گفتمان نیاز به وا کاوی و رو کردن آنها نیست. از همان خشت نخست بت پرستی به پروردگار بی همتا قالب کردن بگیر تا قتلها و برده کِشی و برده کُشی و سرداران جهل و جنایت و غارت، بنای کج این دین نفرت و انتقام و بندگی است که تا امروز کج رفته و کج مانده است و عجبا که با یدک کشیدنهای فلسفی و کاوشهای علمی! جاهلانه ترین پرورشگاهها را حوزه های علمیه و خرافه مست ترینها را عالم ربانی کرده اند!
در همین تاریخ معاصر ما از زمان مشروطیت به این سو بسیاری از همین باورمندان و حتی یدک کشان ِ روشنفکر از نوع دینی اش، در بزنگاههای خیزشهای اجتماعی، خاک در چشم ما و سرزمین ما پاشیده اند. از فضل الله نوری تا آیت الله کاشانی و از آیت الله خمینی خون آشام تا آیت الله های رنگ و وارنگ تا امروز ِروز حکومت خفقان و خون اسلامی و از جلال آل احمد و شریعتی بگیر تا انواع سفسطه گران ِ چرخ زن در دایره ی همان خرافه و نظریه پردازی های بزک گرانه اسلامی، هر یک راه اندیشگی و بالندگی را به بیراهه کشانده و می کشانند و چونان بیماری ِعلاج ناپذیری در پیکر ما و جامعه ی ما میدان داری می کنند.
یکی دمکراسی اسلامی می بافد، یکی حقوق بشر اسلامی، یکی در اوج خفقان و سرکوب و خون آشامی اسلامی، اسلام به نماد مبرا از خون و نفرت و سرکوب و نابرابری، بقول خودشان جانماز آب می کشد، یکی در پیچ و تاب واژه ها و تعابیر و تفاسیر آسمان ریسمان بافی، اسلام را از اینهمه جنایتی که رفته و می رود، چهره تطهیر می کند این میانه فکر و روح و جان جوان ایرانی که برای رهیدن از تار تنیده شده از خرافه و جهل و خونباری همین دین و اندیشه و فرهنگ اسلامی، جان فشانه به میدان آمده را چونان سم هماره تاریخی، می آلاید و راهش را به بیراهه می کشد.
نمی دانم ناکارآمدی اسلام تا کجا باید باشد تا این اندیشه ورزان هزار پهلو، تن به حقایق و واقعیت های خونبار اسلام دهند که اسلام همین است که از آن بخون نشسته ایم. اسلامی که اینهمه گودرزی به شقایقی ربط داده و می دهد، همین است که با پوست و گوشت و استخوان خود زخم کاری اش را حس کرده و تاوان می دهیم اسلام ریشه اینهمه نفرت و قتل و غارت و ریاکاری و دو رویی و بی چشم و روییست که ما و سرزمین ما را به چنین روز سیاهی نشانده است.
الله سمبل شلاق و شکنجه و تجاوز است. اسلام با همه ی نمادهای ریش و محاسن و قرآن و آیه و وحی و پیغمبر و امام و امامزاده اش، مادر همین جنایتکاران از خمینی تا مصباح است. کشتارها و تجاوزها و فرزند کشی و زن کشی و تجاوز و مجازاتهای هولناکی که حتی تصورش مو بر تن هر انسان ِ حتی با ذره ای از حس انسانی راست می کند، نمادهای برآمده و بجا مانده از همین تفکر و فرهنگ هولناک و متعفن است.
وقتی اینهمه بخون نشسته و داغ هزاران جان شیفته بر دل خود داریم، وقتی اینهمه خاورانهای وطنمان سیاوشان پرپر شده مان را در دل خاک دارد، وقتی اینهمه غارت و ریاکاری و ستمهای خانمان برانداز در سرزمین ما روی داده و می دهد و فرهنگ روزمره ی مشتی دینخویان اسلامیست، آنهم در مقابل چشم همه ی این اندیشه ورزان و باورمندان و حتی آیت الله ها و مراجع تقلید و آخوندهای با و بی عمامه، و ناکارامدی اسلام با هر شکل و بزک و اصل و فرعی که بگویند و بخواهند و ادعایش را داشته و بدارند، بر همگان روشن است، چه ادعا و راه جوییِِ حقوق بشر اسلامی، دمکراسی اسلامی، قوانین مدنی اسلامی و نُرمهایی که به هیچ روی و تفسیر این دین خونبار نمی گنجد، است که هنوز بر همان تفکر و اندیشه پا می فشارند و بر مردمان بخون نشسته ی سرزمین ما راه می نمایانند.
براستی ناکارآمدی اسلام تا کجا باید باشد که این حضرات صادقانه حداقل با خودشان برخورد کنند که اسلام همین گند متعفنیست که اینهمه جنایتش را بر ما و سرزمین ما آوار کرده است. یک نقطه، یک دوره، یک جا و یک روز و یک نمونه نه در تاریخ و نه در همین امروز، نیست که از اسلام گلی به سر بشر یا جامعه بشری زده شده باشد یا زده شود. هر چه دورویی، هرچه ریاکاری، هر چه نابرابری، هرچه فقر، هرچه غارت، هرچه سیر قهقرایی فرهنگیست نشان از همین دین و باور و اندیشگی دارد. از انواع بن لادن بگیر تا خمینی و خامنه ای! پلیدی و مرگ و نیستی و تعفن از آن می بارد.
اسلام جنایتبار تر از آن است که بتواند راهی به رهایی انسان بنماید. اسلام در سرزمین من ایران، نماد جهل و خرافه و نفرت و قتل و غارت و ریاکاری و شکنجه و تجاوز و فقر و خیانت است. اسلام همین گندیست که حکومت اسلامی آینه ی تمام نمای آن است.
اگر ذره ای به شرافت انسان پای بندید با اسلام پناهی و اسلام راه نمودنهایتان، نمک بر زخم ما نپاشید. ما از اسلام تان بخون و تباهی نشسته ایم. پیش از راه نمودن به مردم و سرزمین ما؛ به جنایتکارانتان برسید که دمار از روزگار انسان امروز در آورده اند. حکومت اسلامی نه فقط ننگ ما ایرانیان که ننگ بشریت است. و اینهمه شرماگینی بس نیست که دست از سر ما و سرزمین ما بردارید تا خود راه ما را از دل فرهنگ و نمادهای ملی خود بجوییم!؟



گیل آوایی

هیجده اسفند 1389
 

16 comments:

Anonymous said...

دست مریزاد. دقیقاً همین است که می گویید. اما برخی باور نمی کنند و از امامزاده کور طلب بینایی دارند. عده ای هنوز در فکر این هستند که اسلام عزیزشان مشکل گشای همه مسایل است. در حالی که چنین نیست و آنچه که خامنه ای و مصباح یزدی در باره اسلام می دانند و آن را به کار می بندند، اسلام راستین محمدی است. افرادی مانند آقای خاتمی و... متاسفانه آنچه را که از فرهنگ غرب و حقوق بشر انسانهای بدون ادعای پیامبری دریافت کرده اند، با اسلام خود منطبق می کنند و می گویند بله! اسلام هم چنین است و چنان است! ای کاش امثال خاتمی صداقت داشتند و رک و پوست کنده می گفتند: ما نواندیشان دینی از یک سو شیفته فرهنگ و تمدن مدرن غرب هستیم و از سوی دیگر هم در آموخته های دوران کودکی مان درجا زده ایم. در نتیجه چاره ای نداریم که محتویات دنیای جدید را برداشته و به دین آدمکش و فریبکارمان بچسبانیم. در نتیجه هم از آن عقب نمی مانیم و هم این را از دست نمی دهیم! البته روزی مشتشان باز می شود و آن وقت چیزی برای گفتن نخواهند داشت.ـ

Unknown said...

agreed completely , very well done said

Anonymous said...

ای دمت گرم که لُب مطلب رو همین جا و یکجا بیان کردی. این دین توسط مشتی دزد و دغلکار پایه گزاری شد و هدفش نه آزادی انسان بلکه به بند کشیدن و خورد کردن هر آنچه که به انسانیت نسبت داده میشود بوده و هست. بیچاره مردم و ملتی که امید به این دین بسته و در انتظار رسیدن به اهداف ابلاغ شده اسلامی، زندگی خود و اطرافیانشان را به بطالت صرف مشتی یاوه گوییهای کتابهایی میکنند که در هیچ جامعه بشریت مدرنی نه تنها جایی ندارند بلکه قرنهاست که به عنوان لطیفه از آنها یاد میشود. نابودی این دین، افتخار و دستاوردی بس شگفت انگیز در دنیای امروز خواهد بود. به امید آنروز.

payman jahanbin said...

Excellent article,you are correct,Islam is the reason for our fall,our decline,just call it a cannibal faith.Read the history,our old history,Islam,the reason for all the above.Look at these two evils,Khomeini and Khamenei,They represent Islam,they are the true face of Islam.Simply the worst you can imagine,simply.

Anonymous said...

Marg bar khamenei

Marg bar jomhoori eslami

Anonymous said...

اسلام عبارت است از فقه محمدی، فقه صلح و صفا، فقه بشاشیت، فقه شاش. جهانی را از جهل ابدی نجات بخشیده است. فقط اسلام 72 باکرۀ زیبا را برای وفادارانش تضمین می کند. خامنه ای نه تنها رهبر همۀ مسلمانان است، بلکه رهبر بیچون و چرای تمامی مردم گیتی است. مصباح بارها ثابت کرده است که خامنه ای اقلا به اندازۀ خدا به همه چیز آگاه است

payman jahanbin said...

I JUST HEARD SOME ONE HAS CALLED ISLAM THE RELIGION OF LOVE, HAPPINESS AND......WELL.. NOT REALLY AND I HAVE A BAD NEWS FOR YOU ,THOSE 72 VIRGINS ARE ALL UGLY ,FAT AND PREGNANT ,YOUR PARTNERS HAVE MADE A MESS EVEN IN YOUR SO CALLED PARADISE, GO AND CHECK IT OUT DUDE...

رضا said...

آق اصلا فرض کنیم اسلام خیلی هم عالی است. خود این آقایان میگویند اسلام تفسیر بردار است و ایشان باید به کنه اسلام پی ببرند. خیلی عالی، به این راه ادامه دهید، ما هم چند قرن دیگر منتظر میمانیم تا شما به نتیجه برسید. ولی همین دیروز یه تفسیری کردی که بد جوری کار را خراب کرد. یعنی در واقع گند زدی. این یعنی حالا دیگه اجازه نداری تئوریهای خود را (بقول خودت تفسیری که کم کم باید به اسلام ناب برسد و فعلا ۱۴۰۰ سال از آن گذشته و آنرا بجایی نرسانده‌ای!) تئوریهای خود را به جامعه تحمیل کنی و دوباره بخواهی آنرا در قانون و صحنه جامعه عملی سازی. حتا اگر اکثریت هم عملی کردن دوباره اسلام را بخواهند باید آنقدر مرام داشته باشی و فروتن باشی (بر خلاف دینت) که این کار را نکنی، چون همین دیروز تزهایی دادی و گند کاشتی. یک چند قرنی برو تحلیل کن، بعد بیا. آفرین پسر خوب!

Anonymous said...

نوروز این زیبا ترین جشن دنیا یادگار نیاکان ماست و مردم این روز را بمناسبت بر تخت نشستن جمشید شاه پس از آبادانی ایران ورفاه ایرانیان جشن میگرفته اند.
فردوسی بزرگ: جمشید شاه......
به فر کیانی یکی تخت ساخت
چه مایه بدو گوهر اندر نشاخت
که چون خواستی دیو برداشتی
ز هامون به گردون برافراشتی
چو خورشید تابان میان هوا
نشسته برو شاه فرمانروا
جهان انجمن شد بر آن تخت او
شگفتی فرومانده از بخت او
به جمشید بر گوهر افشاندند
مران روز را روز نو خواندند
سر سال نو هرمز فرودین
برآسوده از رنج روی زمین
بزرگان به شادی بیاراستند
می و جام و رامشگران خواستند
چنین جشن فرخ ازان روزگار
به ما ماند ازان خسروان یادگار

ما به کسی اجازه نمی دهیم که ازاعتقادات و رسوم ایرانیان اصیل سوء استفاده نماید و باید برای همیشه این خطوط و مرز ها مشخص باشد.
اگر کسی مسلمان یا کمونیست است و اعتقادی به ایران و ایرانی ندارد٬ حق ندارد نوروز و چهارشنبه سوری و سیزده بدر را جشن بگیرد
اگر خامنه ای و احمدی نژاد بخواهند ریاکارانه بمناسبت نوروز پیام بدهند مثل این است که یک کمونیست روز عید قربان را جشن بگیرد٬ یا یک مسلمان روز تولد مارکس را جشن بگیرد.
گذشت زمان وقرنهاهیچ دلیلی بر فراموش کردن اصل فلسفه نوروز نمیشود. کما اینکه از اسلام ۱۴۰۰ سال و از کمونیسم حدود صد سال گذشته است.
*** واگر خامنه ای یا احمدی نژاد و یا کمونیستها بخواهند ریاکارانه پیام نوروزی بدهند باید بدانند و در لحظه تحویل سال بیا د آورند که در همان لحظه دارند به رو وروح پیامبر و امامان خود و مارکس و لنین و می رینند.
نوشته های مرتضی مطهری در مخالفت با نوروزو چهارشنبه سوری و سیزده بدر و فردوسی کواه این مدعاست.
ویکی‌پدیا- مرتضی مطهری معتقد بود که بزرگداشت آیین چهارشنبه سوری از آن «احمق‌ها» و آیین نوروز «ضد اسلام» است و در مطبوعات و سخنرانی‌ها به این مطلب اشاره کرده‌است.[۷]
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C#.D8.B1.D8.B3.D9.88.D9.85_.D9.85.D9.84.DB.8C_.D8.A7.DB.8C.D8.B1.D8.A7.D9.86.DB.8C

Anonymous said...

بنام خدای درهم کوبنده ستمگران
استخاره باز کردم که آیا به نوشته بالا حواب بدهم یا خیر، پاسخ خیلی جالب بود. پاسخ این بود:
[سوره الفرقان (25): آيه 44]
أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلاَّ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلاً (44)
آيا گمان مى‏كنى كه اكثر كفّار (حقّ را) مى‏شنوند و (در آن) مى‏انديشند؟
آنان جز مانند چهارپايان نيستند، بلكه گمراه‏ترند. (زيرا ارزش انسان به تعقّل و بينش اوست).

Anonymous said...

بنام خدای درهم کوبنده ستمگران
استخاره باز کردم که آیا به نوشته بالا حواب بدهم یا خیر، پاسخ خیلی جالب بود. پاسخ این بود:
[سوره الفرقان (25): آيه 44]
أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلاَّ كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلاً (44)
آيا گمان مى‏كنى كه اكثر كفّار (حقّ را) مى‏شنوند و (در آن) مى‏انديشند؟
آنان جز مانند چهارپايان نيستند، بلكه گمراه‏ترند. (زيرا ارزش انسان به تعقّل و بينش اوست).

Unknown said...

شما چقدر از امثال طایب پول می گیرید تا بین ملت تفرقه ایجاد کنید؟
بگید اگر نرخش خوبه شاید ما هم مشتری شدیم.
پیامبر اسلام(ص) در میان اعراب بادیه نشینی به دنیا آمد که فرزندان خویش را زنده به گور می کردند، اما نه تنها تمام اعراب را با مکتب الهی اسلام متحد کرد که امپراطوری های ایران و روم و مصر را در هم شکست و الان بعد از 1400 سال بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد و رشد اسلام از تمامی ادیان دیگر حتی در قلب اروپا و آمریکا بیشتر است.
تعالیم پیامبر اسلام چیست؟ آیا شما با راستگویی، امانتداری، فروتنی، انصاف، عدل و ... مشکلی دارید؟
البته حاکمین ایران ابدا به اسلام پایبند نیستند ولی چه ربطی دارد؟
این همه انسان در سراسر جهان مطابق اسلام عمل می کنند آن ها را نمی بینید و فقط چسبیده اید به خامنه ای و بن لادن؟
قرن ها پیش پیامبر اسلام فرمود شراب خواری نکنید. امروز از هر پزشکی که بپرسید به شما می گوید که چقدر الکل مضر است و یکی از عوامل اصلی تخریب روح و جسم انسان است.
از خواب بیدار شوید و خود را پیش از مرگ از این جهالت و بدبختی نجات دهید.
خداوند توبه همه را می پذیرد و البته کافرین متکبر را به سخت ترین عذاب ها دچار می سازد.
ان الله یغفر الذنوب جمیعا

Anonymous said...

مرسی
مطلب بسیار عالیی بود ...
خیلی خنده داره وقتی میگن اسلام چیز دیگری غیر از آنچیزی است که آخوند ها تحول ما میدهند ...
کافیه بدون دگم اندیشی و پیشداوریه دینی ماجراهای پیامبرشون و جنگ هاشو و ازدواج هاشو و کشورگشایی هاشو و قوانین ضد زنه کتاب آسمانیشو و همه چرت و پرت های اسلامی شو بررسی کنی تا مطمئن بشی اسلام دقیقا" همون چیزی هستش که این آخوند های جنایتکار اسلام شناس یه خورد مردم میدن ...
فقط چون با معیارهای امروز دنیا کارهاشون به چشم هر موجود زنده ایی غیر انسانی و غیر شراقتمندانه میاد میگن" خب نه !اسلام درست این نیست که اینا میگن یک چیز دیگه اییه!!!!..
بعضی ها هم که کلا" چیزی ندارن بگن مثل این دوست بالایی "استخاره" میزنن که بد اومده کلا" چیزی نگو !!!!!!!
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سرانجام بد داشتیم

Anonymous said...

http://shooram2.blogspot.com/2011/03/blog-post_09.html

بعله ...
اسلام خیلی چیز های خوب و عالیی داره ...
فقط شرمنده ما نمیدونیم اونها چی هستن تا به شما بگیم ...
یعنی هنوز خودمون هم نفهمیدیم
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امضا: یک مسلمان چهار آتشه

Anonymous said...

نظرهای متعدد به این نوشتۀ پرحقیقت داده شد، ولی اجازه دهید من هم به قول آمریکاییها دو "سنت" خود را (دو "قران" خود را؟) بیافزایم. گیل آوایی گرامی، شما همواره با شفافیت کامل در بارۀ کابوس سی و دو ساله ای که در آن کنج جهان حاکم است مینویسید، مرحبا! به درستی نوشتید که حکومت اسلامی ننگ بشریت است. ولی قربانیان دیگری نیز وجود دارند! اگر میمون و شمپانزه یک روز بفهمند که بنا به تئوری چارلز داروین جانورانی مثل خامنه ای و مصباح و ایل و تبارشان از تکامل میمون و شمپانزه به وجود آمده اند، میمون و شمپانزه از اندوه و ننگ فراوان هلاک خواهند شد! روزی که ایران از این هیولاها آزاد شود، اضافه بر هزاران وظیفۀ دیگر، یکی هم عذرخواهی مفصل از میمون و شمپانزه است
بینام9

Unknown said...

محمد حدود ده سال در مکه مظلوم نمای کرد و با پولهای آمنه خرج داد ولی بجز معدودی ازافراد فامیلش کسی دین او را نپذیرفت، حتی عموی او ابوطالب که او را بزرگ کرده بود او را دیوانه خواند و هرگز مسلمان نشد. ولی وقتیکه محمد در مدینه شروع کرد به راه زنی و قتل و غارت قبایل یهودی خیلی زود پشرفت کرد و اعراب فقیر را دور خود جمع نمود. بنا به شهادت تاریخ اسلام تنها دینی است که بنای آن بر قتل و غارت و جنایت بنا شده، حالا شما انتظار دارید که عالمان این دین که از حقیقت اسلام بخوبی آگاه هستند پاک و پرهیزکار باشند. حتما باز جمعی بیسواد و مزدور میایند اینجا و میگویند که چرا بدین مردم توهین میکنید و حساب اسلام را از ملا جدا کنید و غیرو. این را بدانید که تنها دینی که تمام خط قرمزها را زیر پا گذاشت و احترام هیچ کس و هیچ چیز را نگه نداشت و ندارد اسلام است