Thursday, October 06, 2011

برگردان یک آواز هلندی به فارسی - گیل آوایی : هنوز آنجاست


هنوز آنجاست
مارکو بورستاتو
خواننده ی نامدار هلندی
برگردان آواز از هلندی به فارسی: گیل آوایی


آری هنوز همانجاست
حسی عمیق از درون من
آه چگونه پس از تو دوباره بیاغازم

هنوز همانجاست
دو روح با یک اندیشه
من همیشه در انتظار تو خواهم ماند

آری هنوز همانجاست
آه هنوز حس می کنم
دستان نرم ِ همچون ابریشمت را
همچنانکه مرا با لبخندت می توانستی به هر جایی بکشانی

آه من حس می کنم هنوز

با چشمان بسته
می دانم ترا می یابم
چهره ات را می بینم

آه آه آه

با چشمان بسته
می دانم ترا می یابم
چهره ات را می بینم
چگونه به سوی من لبخند می زنی

با چشمان بسته ام
با چشمان بسته ام
Marco Borsato
Het is er nog


Ja het is er nog
Het gevoel heel diep van binnen.
Oh wat moet ik toch beginnen zonder jou

Ja het is er nog
Twee zielen één gedachten
Ik zal voor altijd blijven wachten op jou


Ja het is er nog
Oh ik voel het nog
Jou handen zacht als zijde
Zoals jij me kon verleiden met je lach

Oh ik voel het nog

Met m'n ogen dicht
Weet ik jou te vinden
Zie ik jou gezicht

Oehoe oehoe oehoe (3x)

Met m'n ogen dicht
Weet ik jou te vinden
Zie ik jou gezicht
Hoe je naar me lacht

Met m'n ogen dicht

Oehoe oehoe oehoe (4x)

No comments: