Friday, March 11, 2011

یک پاسخ: نخست بگویم که......- گیل آوایی

با سپاس از خوانندگان، به یک پیام که با اسم خوب Good در پی نوشتارم با نام " اسلام همین است که از آن به خون و خرافه نشسته ایم" نوشته،   پاسخ می دهم شاید پاسخ برخی دیگر از کسانی باشد که با زبانی شایسته ی خودشان شعار و تهدید فرستادند و من نادیده انگاشته ام.

و اما این خانم یا آقای Good
نخست بگویم که

نه بر اشتری سوارم
نه چوخر بزیر بارم
نه خداوند رعیت
نه غلام شهریارم

در پاسخ به پرسش شما بگویم که قلم به مزدی را پلیدترین نماد یک نویسنده می دانم. نه از کسی پولی می گیرم و نه نرخش را می دانم شما اگر خصیصه ی مشتری شدن چنین قلم زدنی را دارید بگردید و بیابید. مشکل خودتان است
در اینکه محمد چه بود و چه کرد فراوان گفته و نوشته اند و من از تکرارشان در این کوتاه سخن پرهیز می کنم اما در پاسختان که مشکلی با تعالیم پیامبرتان دارم بگویم که کدام دین و آیین در سراسر این جهان پهناور راستگویی، امانتداری، فروتنی، انصاف، عدل و.......را ناپسند می داند؟ به باور این قلم، هیچکدام! اما در یک مرحله، یک نقطه از تاریخ اسلام بگویید که کدام یک از این نمادهای زیبا و انسانی در جوامع اسلامی فراگیر بوده ؟ یعنی فرهنگ غالب جامعه اسلامی شده است؟
اینکه حاکمین ایران ربطی به اسلام ندارند، درست نمی گویید. حاکمین اسلام در کمترین نشانه اینکه از آیت الله خمینی، یکی از مراجع تقلید شیعه، بر ایران حکومت می کنند و با معیارها و فتواها و اصول و سنن و ملاکهای اسلامی، تجاوز می کنند، ترور می کنند، می کشند، دزدی می کنند، شکنجه می کنند، محاکمه می کنند و........نمونه ها فراوان تر از آن است که انکار شود یا نیاز به نام بردنشان باشد. اگر این اسلامتان نیست و ادعای دروغین حکومت و حاکمان اسلامیست، چرا بجای برخورد با آنان، نسبت به یک نویسنده، چنین می کنید!؟ آیا جنایتهایی که بیش از سه دهه در ایران اسلام زده جریان دارد، به اندازه یک نوشته، یک کارتن، یک کتاب ِ سلمان رشدی اهمیت ندارد!؟
من نه به پیامبرتان، نه اسلامتان و نه اصولن به هیچ یک از نماد و نمود اسلامتان باور دارم، و حق خودم می دانم به چیزی باور داشته باشم یا نداشته باشم. پس برخوردم روشن است که چه بگویم یا بنویسم اما آنانکه بقول شما بنام اسلام چنین جنایتهایی بر یک ملت و مملکت روا می دارند( به ناروا!!!) چرا مورد برخورد شما و بیش از یک میلیارد مسلمانان شما نیستند!؟
برای یادآوری بگویم که وقیح ترین ِوقاحتها ( از نگاه انسان شرافتمند!) در کشورهای اسلامی روی می دهد از نمونه های الجزایر و سودان و سومالی بگیرید تا عربستان سعودی و پاکستان و افغانستان و...... همه و همه یکی از یکی بدتر!!! اسلام در این کشورها کدام راستگویی، امانتداری، فروتنی، انصاف، عدل و....را عملا پیاده کرده است؟ آیا شما پادشاهان سعودی را امانتدار می دانید که کلید کعبه تان هم دستشان است؟ (یادتان باشد که حاج خانمهای شما در مکه با حاکمیت آیت الله خمینی و وزیر جنایتکارش ری شهری، در عربستان تجاوز شدند!)
آیا از اسلامتان نیست؟
آیا مجازاتهای هولناک از نوع سر بریدن با خنجر و سنگسار و زنده به گور کردن را از اسلامتان نمی دانید!؟ اگر نمی دانید، چرا اعتراض نمی کنید، اگر می دانید، چرا لحظه ای اندیشه نمی کنید که ما در چه زمانی زندگی می کنیم و انسان امروز را با حقوق انسانی امروز باید سنجید نه آن فرهنگ هزار و چهارصد ساله پر از تناقض و حتی برداشتهای هولناک ِغیر انسانی؟
بنابراین به بن لادن یا خمینی نچسبیده ام بلکه با ناکارآمدی و ریاکاری و تضاد در همین دین سراسر جهل و خرافه و جنایت کار دارم که در کشور من نماد قهقرایی ترین تفکر و فرهنگ و جنایت و ریاکاریست. من با اسلام در حد ایمان و باور شخصی، مشکلی ندارم! مشکل من زمانی است که اسلام از محدوده شخصی پا فراتر می نهد و سمت و سوی قدرت می گیرد. مشکل من زمانیست که اسلام به فکر کردن من، به پوشیدن من، به خوردن و......... من، به رفتار و کردار من کار دارد. من به این اسلام نه گفته و می گویم.
من الله را به پشیزی هم نمی گیرم که از هراس جهنم و مجازاتش ناگزیر به گردن گذاشتن به جهالت و خرافه اش باشم.
به نوشته های دیگرم مراجعه کنید، تمرکز من به آنچه است که در وطن من می گذرد. درد و فریاد من به جنایتهای اسلام در وطن من است. آیا شما براستی تجاوز به دختر پیش از اعدام را نشنیده اید که در ایران اسلام زده فراوان روی داده است چون قتل دختر با کره غیر اسلامیست!؟
آیا شما گورستان خاوران را دیده اید با گورهای دسته جمعی که حتی اجازه عزاداری به مادران داغدار نداده اند!؟
ایا شما نشنیده اید که با یا حسین یا زهرا گویان، دانشجوی ایرانی از بالای ساختمان به پایین پرت کرده اند و نعره کشیدند که یا حسین از ما قبول کن!؟
آیا شما قتل پروانه اسکندری(فروهر) را با فتوا و فرمان ِ اسلامی آیت الله های ایران نشنیده اید که با بیش از 27 زخم چاقو کشته اند حتی پستانش را بریده اند!؟
شما گریه کودکان خیابانی ایران را نشنیده یا ندیده اید و حسابهای بانکی آیت الله ها را در بانکهای خارجی که افشا شده ندیده یا نخوانده اید!؟
اینها همه برآیند همان راست گویی، امانتداری، عدل و قسط اسلامی تان است که در ایران اسلام زده گذشته و می گذرد!
و من
آنچه که برایم مطرح و مهم است سرزمین من و مردم من است که در گرداب متعفن همین اسلام جهل و جنون بخون کشیده شده و می شوند
شما به این جنایتکاران بتازید و از اسلامتان که می گویید غیر از این است، دفاع کنید، نوشتن مرا که در این گوشه از جهان دربدری داغ هزار فاجعه در وطن را با خود دارم، رها کنید! آنچه فریاد مرا سبب شده است جهل و خرافه و جنایت و غارت و خیانت حکومت اسلامی در وطن من است نه آن معیارهای خیالی شما
شراب را اشاره کرده اید بی آنکه بدانید هفت هزارساله ی آن در دماوند ایران یافته اند و ما ایرانیان از دیرباز به شراب و موسیقی و طبیعت و زندگی عشق ورزیده ایم و در آیینها و جشنهامان بهره گرفته ایم. نه ملخ خورده ایم نه دختر زنده بگور کرده ایم و نه اصولن نشانی از این قهقرای عصر حجری پیامبرتان در فرهنگ و تاریخ ایرانی بوده است ولی هرچه نکبت از این دست را اسلامتان به ارمغان آورد
شما مسلمان بمانید یا نمانید مشکل خودتان است اما از باورتان که چنین جنایتهایی را پایه و اساس قرار گرفته وارونه جلوه ندهید و بلاهت و جهالت بزک نکنید

گیل آوایی

3 comments:

Siavash Walestani said...

bravo, man be vojod shoma hamvatan roshan fekr va mantegh gera eftekhar mikonam. besyar resa va kobande neveshtid bashad ke mojeb bidari kasiri az be khab raftegan bashad.

omide man dar zendegi haman rehaye iranian az in jahl ast.

Anonymous said...

توصیه های سکسی (حضرت محمد) را جدی بگیرید تا کودکان شما چهاروشش انگشتی یا مبتلا به جزام نشوند!


(((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))
با زن خودت در اول ماه و نيمه ماه جماع مكن كه ممكن است اولاد توبه مرض جنون وجزام مبتلا گردد
بعد از ظهر جماع مكن كه اولاد مات و متحير و سبك مغز شود و تاجنب هستي نزديك قرآن مرو كه مبادا آتش ازآسمان آيد و شماها را بسوزاند.
يا علي در موقع جماع خرقه بلندي بپوش و به زن خود بپوشان كه هر گاه دو نفر در يك خرقه باشيد ،دشمني بين شما ايجاد كند تا به طلاق برسد.
يا علي در شب فطر و شب اضحي و نيمه شعبان و شب بيست و نه و سي شعبان در زير آفتاب و زير درخت ميوه جماع مكن كه نقايص در اولاد پديدار شود.چون زن تو باردار شد و حامله گشت با وضو با او جماع كن در غير اين صورت ممكن است قلب او كور و بخيل شود.
ايستاده جماع مكن كه كه فرزند فراش خود را تر مي سازد و بوال مي گردد.
در شب فطر و شب اضحي مجامعت مكن كه نطفه در رحم پير مي شود.
يا علي مجامعت در شب اضحي فرزند را چهار و شش انگشتي مي نمايد.
در برابر آفتاب جماع مكن كه فقر و تنگي به فرزند روي مي آورد و بين اذان و اقامه نباشد كه حريص بر دنيا مي شود و سفاك مي گردد.
يا علي هميشه با وضو به بستر زن خود برو و گرنه دل فرزند بي بصيرت و بخيل مي گردد و جماع در نيمه شعبان نباشد كه صورت اولاد پر مو مي شود.
يا علي جماع در شبهاي دوشنبه فرزند را حافظ قرآن و راضي به قسمت مي سازد و در آخر رجب موجب بهت و جنون فرزند مي شود .در شب سه شنبه شهيد مي گردد و رقيق القلب و سخي الطبع مي شود. شب پنج شنبه حاكم و عالم و شب جمعه فقيه مي گردد. عصر جمعه دانشمند و محقق مي شود.
يا علي جماع در اول شب موجب سحر و توجه به دنيا ميشود ،اين وصاياي مرا گوش كن كه من از جبرئيل شنيدم و حفظ كردم.
و از حضرت صادق نقل مي شود كه :كسي كه مي خواهد با زن خود براي اولاد ذكور مجامعت نمايد ،دست راست خود را بر چشم راست خود بگذارد و هفت مرتبه سوره انا انزلنا بخواند. پس از آن مجامعت كند به همان اراده و هر روز صبح و عصر هفتاد مرتبه سبحان الله و ده مرتبه استغفرلله و نه مرتبه سبحان العظيم و يك مرتبه اين آيه را بخواند:استغفرالله ان الله كان غفارا يرسل السما عليكم مدرارا و يمددكم با موال و بنين و يجعل لكم جنات و يجعل لكم انهارا.
(((برگرفته از كتاب زنان پيغمبر اسلام نوشته حسين عماد زاده)))

Anonymous said...

کجایی عمو؟